Warunki zwrotów i reklamacji

Chcemy, aby wszyscy byli  zadowoleni z zakupu w naszym sklepie i przepraszamy, jeśli tak nie jest.
Bez względu na to, z jakiego powodu nie są Państwo zadowoleni, chętnie zapewnimy wymianę i zwrot wszystkich zakupionych u nas przedmiotów, jeśli spełnione zostaną następujące warunki:

  1. Wszystkie przedmioty muszą być w oryginalnym opakowaniu z nienaruszonymi metkami produktu.
  2. Wszystkie przedmioty muszą być nieużywane, nieużywane, nie posiadać żadnych śladów użytkowania  i w oryginalnym stanie.Pamiętaj! Jeżeli uszkodzenie paczki lub produktu powstało w transporcie do Ciebie, podstawą do uznania reklamacji lub zwrotu  jest wypełniony protokół szkody, który otrzymasz od kuriera dostarczającego towar – musi on zostać podpisany w momencie odbioru przesyłki!

Jeżeli nie zostaną spełnione powyższe warunki, z przykrością informujemy, że nie jesteśmy w stanie rozpatrzyć żadnych wniosków o wymianę lub zwrot kosztów, niezależnie od tego, że produkty zostały do nas wysłane z powrotem.

WAŻNA INFORMACJA DLA DOKONANIA WYMIANY LUB ZWROTU

Wszystkie wymiany i zwroty muszą być zgłaszane w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania towaru. Po zgłoszeniu zwrotu towaru, macie Państwo kolejne 14 dni na zwrot towaru do naszego magazynu pod adresem:

IR Company Sp z o.o.
Łódź,
al. Tadeusza Kościuszki 3, lokal 14
90-418

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni

  • Oryginalna faktura lub paragon wraz z przedmiotem (przedmiotami) muszą być dołączone do wymienionego lub zwróconego towaru

    Prosimy pamiętać, że koszty wysyłki towarów do naszego magazynu pokrywa kupujący


     

  • Uprzejmie prosimy o wydrukowanie i wypełnienie formularza wniosku o wymianę/powrót, a następnie wykonanie czynności wskazanych w formularzu wymiany.
  • Prześlij nam swoją paczkę w sposób umożliwiający śledzenie przesyłki. Informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  • Poczekaj na nasze potwierdzenie e-mailem, a zostaniesz powiadomiony, gdy  rozpatrzymy Twój wniosek.
    Okres realizacji rozpatrzenia wniosku wynosi maksymalnie  7 dni roboczych od momentu otrzymania Państwa przesyłki.
  • Zwrot środków za zwrócone towary zostanie uznany  w ciągu 14 dni
  • Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Należy pamiętać, że wszystkie wymiany są uzależnione od dostępności w magazynie i podczas gdy staramy się wysłać przedmiot(y) zastępczy(e) z powrotem do Ciebie, zastrzegamy sobie prawo do dokonania wymiany za pomocą przedmiotu(ów) o podobnej wartości.

Reklamacja

Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy)

Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy

W sytuacji wystąpienia wady konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:

  • wymiany towaru na nowy;
  • naprawy towaru;
  • obniżenia ceny;
  • odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

Konsument musi złożyć sprzedawcy żądanie wynikające z rękojmi w ciągu roku od dnia zauważenia wady.

Jeżeli żądanie złożone przez konsumenta przy reklamacji dotyczy:

  • naprawy towaru,
  • wymiany towaru na nowy,
  • obniżenia ceny towaru,

rozpatrzenia reklamacji będzie dokonane w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Adres i dane do kontaktu w sprawie reklamacji
IR Company Sp z o.o.
Łódź,
al. Tadeusza Kościuszki 3, lokal 14
90-418
ircompanypl@gmail.com
+48 574 230 959